کد

کرد موزیک

کرد موزیک سایت پخش جدیدترین آهنگهای کردی


دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ب.ظ

دانلود آهنگ نگین و پری محسن لرستانی جدید

دانلود دو آهنگ جدید محسن لرستانی به نام نگین و پری تهرانی

دانلود آهنگ های جدید و فوق العاده زیبای محسن لرستانی به نام های نگین و پری تهرانی

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQF_T3uGs2A9kI9298aquvZF38w3W0LEBZ-wXgzhpRDpW6_GpuQ4g


دانلود آهنگ پری تهرانی محسن لرستانی | DOWNLOAD

دانلود آهنگ نگین محسن لرستانی | DOWNLOAD

نظرات  (۸)

۳۰ تیر ۹۴ ، ۰۹:۴۳ سحر محمدی
سلام - خدایش کی اسم شمارو گذاشته هنرمند نمی دونم - من درست سر درنمیارم ولی هر بچه  ای میدونه  اولا فارش میخوینی دوما  اوج وفرود نداری سوما برو دنبال کار دیگه ای البته بهت نخوره  - گفتم بهت بر بخوره که بدانی  من دارم  راست میگم 
سلام محسن جان واقعا دستت درد نکنه خیلی اهنگ های خوبی میخونی مخصوصا اهنگ نگیت که اسم همسر منم نگین هست و هروز باهم این اهنگ رو گوشی میدیم. خیلی دوست دارم.
سلام...واقعا خیلی عالی بود ممنونم ازت به امید موفقیت روزافزون شما
هنرمند عزیز واقع قشنگ خوندی من عاشق صدات هستم ومیمونم
هنرمند عزیز واقع قشنگ خوندی من عاشق صدات هستم ومیمونم وخانم محمدی حرف دهنتوبفهم که داری چی میگی کسی مجبورت نکرده صداشوگوش کنی تو اصلا عضومهمی نیستی مثل ادم صحبت کن خخخخخخخخ
واقعا عالییییییییی بود دمت گرم داش محسن عاشقتم 
عالیه خیلی هم خوبه میخونی من همیشه از طرفداران پروپاقرصتم
محسن جون همیشه جات وسط قلبمه عاشقم 
خانم محمدی کسی مجبورت نکرده گوش بدی آدمای مثل توباید برن حسن زیرک گوش بدن دلیل این همه حرصتم اینه احساس نداری یا کسی بهت توجه نداره.خخخخخ
ولی درکل محسن جان قربونت صدات بیست بیستی.مرسی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی