کد

کرد موزیک

کرد موزیک سایت پخش جدیدترین آهنگهای کردی


جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۲ ق.ظ

Majid Yahyaei Negahe To دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام نگاه تو


دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام نگاه تو با بالاترین کیفیت
ترانه و تنظیم : فرزین شفیعی  میکس و مستر ، پیانو : مجید یحیایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

Majid Yahyaei Negahe To دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام نگاه تو


دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام نگاه تو با بالاترین کیفیت
ترانه و تنظیم : فرزین شفیعی  میکس و مستر ، پیانو : مجید یحیایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مجید یحیایی به نام نگاه تو :

همه چی با نگاه تو شروع شد با چشمای دنیام زیر و رو شد

همه چی با گذشته فرق کرد و یه حس تازه با من رو به رو شد

کنار تو عذاب و دوست دارم یه دنیا اضطراب و دوست دارم

تو لبخندت تموم زندگیمه چقدر شیرینه با تو روزگارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید یحیایی به نام نگاه تو

♫♫♫♫♫♫

تو این شب های تار و بی ستاره توی چشمای تو خورشید و دیدم

همه چی با گذشته فرق کرده کنار تو به آرامش رسیدم

من این احساس رو خیلی دوست دارم تا سر رو شونه های تو می زارم

به قلبم قول دادم عهد بستم یه لحظه چشم از تو بر ندارم

همه چی با نگاه تو شروع شد با چشمای تو دنیام زیر و رو شد

همه چی با گذشته فرق کرد و یه حس تازه با من رو به رو شد

MP3 – 320

Majid Yahyaei – Negahe To

MP3 – 128

Majid Yahyaei – Negahe To

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی