کد

کرد موزیک

کرد موزیک سایت پخش جدیدترین آهنگهای کردی


جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۴ ب.ظ

http://upload7.ir/imgs/2014-08/07881884474323980438.png

جدیدترین آهنگ کردی غمگین البته شعرش قدیمیه و احساسی برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

نظرات  (۱۹)

۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۷ سعیدرحمانی

سلام من سعید رحمانی هستم  و سلام کردم برشما عزیزان زحمت کشان
س..میگم>با ما بروز باشید....اهنگ کردی غمگین قدیمی

***
خیلی جلب توجه کردید ممنون
ایول
093922251012
عالی بود

خواهشا من این آهنگو چه جوری پیدا کنم نمیدونم از کیه : رو له روله ی چاوکه ت قد ده بستم نویژ اکه م شرط به به جگه تو گولم هیچ گوله کی بون نه کم...




پاسخ:
یه پدر و دختر میخونن این آهنگو درسته ؟
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۲۹ منصور09391255619
سلام...همگی دوستان
این اهنگ که گفتیی..ریگای اوین هستش مال کمال گنجی هستش
سلام خیلی خوبن اهنگاتون من عشقم کرمانشاهی بود...به خاطر همین همیشه اهنگ های کوردی گوش میدم
اسم این خواننده کیه اسمشو میخوام ممنون
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۱۵ سلام بوسسسسسس
در جواب ......... بگم واقعا که
سلام موزیک زاده غمم پرورده دردم کوچه و کوچه و شونت گردم رو میخواستم کسی اینو داره  ممنون میشم اینم ایدی تلگراممه telegram.me/rivari
سلام دوستان آهنگ کمال گول چین ده ر به ده ره م میخوام 
خوب بود . 
 راستی اهنگ دلم گریایه دل داریم نمه از امید فرزامی رو حتما گوش بدید خیلی قشنگه
اصلا نمیشه دانلود کرد.

سلام خوبین
عالی عالی
دنبال یه آهنگم نمیدانم خوانندش کیه نه اسم آهنگ.ناموسا برام پیداش کنین.آهنگ احساسیه.پسر میره پیش پدر دختره دختر بهش نمیده.یه بیتشم میگه لباسم از اشک چشات حسابی خیس خیس شده.پدر دختر بهش میگه تو چی داری میگه یه دل عاشق و شرمندم دسیل خالی.فارسی کرمانشاهی و کردی قاطیه.خدا وکیل برام پیداش کنین
۰۵ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۴۱ حامد جهانگیری
اگه پیداش کردین از تلگرتم برام بفرستینش خیلی خیلی ممنونم. اینم شمارم 09354188919حامد
کس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی