کد

کرد موزیک

کرد موزیک سایت پخش جدیدترین آهنگهای کردی


پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۹ ب.ظ

http://upload7.ir/imgs/2014-08/00188425459922709742.png

دانلود 3آهنگ شاد برای عروسی از هنرمند حسین صفامنش برای دانلود آهنگ شاد کردی به ادامه مطلب بروید


آهنگ اول

DOWNLOAD

آهنگ دوم

DOWNLOAD

آهنگ سوم

DOWNLOAD


نظرات  (۱۰)

درود بر کردهای بزرگ و اصیل
موسیقی و زبان کردی را دوست دارم
شنیدن موسیقی کردی چه شاد و چه غمگین احساسات ناب و خالصی را در من ایجاد می کند .
پدران و مادرانم ساکن کوه های البرز بوده اند اما شاید یکی از اجدادم کرد باشد !!چون این احساسات بی دلیل نیست .
موفق باشید
من به کرد بودنم افتخار میکنم .دستت خوش به 
 زرو زرو سه پاس
درود بر شما
من لرم اما آهنگ کوردیم دوس دارم
دمتون گرم و درود بر کورد و لر
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۴ نوریاب عشق است

سلام میشه اهنگ شهاب رانسی را هم پخش کنین ممنون میشم

من لکم درود بر لک ولر وکرد
سلام صفامنش خوبی برای من اهنگ کردی پخش  کن.لطف مکنی .
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۶ ایران دوست
من نه کردی بلدم و نه کردم اما از شنیدن موسیقی کردی لذت میبرم دلیلش هم اینه که کردها با شرف ترین نژاد ایرانی هستند درود بر اقوام کرد و موسیقی دلنشینشون
سلام به همه ی کرد زبانان ایران خصوصا استان کردستان
منم کورد نیستم ولی چند سال کردستان زندگی کردم عاااااااشق زبان کوردی بودم از نوجوانی
واقعاخیلی باحالیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی