کد

کرد موزیک

کرد موزیک سایت پخش جدیدترین آهنگهای کردی


پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۵ ب.ظ

http://upload7.ir/imgs/2014-08/36999705257882554923.png

دانلود 4 آهنگ قدیمی جلال کرمانشاهی به نام های دوتیل چنه مدرسه-دمکل دمکل-گرناله کم-دلم زندانی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


آهنگ دوتیل چنه مدرسه(دخترا میرن مدرسه)

DOWNLOAD

آهنگ دلم زندانی

DOWNLOAD

آهنگ دمکل دمکل

DOWNLOAD

آهنگ گرناله کم(اگرناله میکنم)

DOWNLOAD

نظرات  (۲۲)

خیلی عالی بود دمت گرم ب شماهم میگم دانلودش کنید
دستتون درد نکنه   خدا رحمت کنه    پدر ومادرتون  خسته  نباشین  لطفا از این خواننده بیشتر  بزارید
من خیلی دنبال این آهنگها بودم دمت گرم اگه می تونی بقیه رو هم بذار ممنون می شم

مدتها بود دنبال آهنگ دم کل دم کل می گشتم
با شنیدن دوباره ی آن حس نوستالوژیکم برانگیخته شد
درود بر شما
دوستتان دارم
دمتون گرم  خدا پدذر و مادرتونو رحمت کنه

بشتر  از جلال  بذارید  ممنون میشم
درود بر شما
لطفا اگر اطلاعاتی از زندگی و سرنوشت جلال کرماشاهی دارید رو سایت بزارید
اهنگ چو رش رو تدارید
عالی بود ممنون واقعا زیبا
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۵۸ حسین محمدنظری
سلام با شنیدن این آهنگ  یه ذره بچه بودیم (دلم زندانی) گریه کردم و خاطرات شیرین جوانی و عشق ناکام من را زنده کردید  30 سال بود که دنبال این آهنگ بودم ممنون میبوسمتان
درود برشما
خاطرات کودکی هرگز از یاد نمیره .کردی شیرین کرمانشاهی تو این زمانه دچار تغییرات زیادی شده .اما صدای ماندگار جلال نصیری هنوز به ما یاد میده که چقدر این گویش زیبا و شیرین هست .
خیلی وقته دارم سعی میکنم تک البوم این خواننده رو جمع اوری کنم .ممنون از شما
لطفا اگر ممکنه اهنگ پروین و یه ذره بچه بودیم و بقیه رو هم قرار بدید .
با تشکر
سلام
ممنون بابت آهنگ هاتون 
من قبلا کرمانشاه بودم ولی الان در قزوین زندگی میکنم دسترسی به جایی که آهنگ های قدیمی داشته باشه ندارم دنبال این آهنگم 
همیشه تنگ غروب ماتم دنیا میگیرم کفتر غم میادو رو بالوانم میشینه هر چه ای لامسوه کش مکنم دور نمیشه .........
اگه لینکش یا خود اهنگشو برای دانلود بذاری ممنون میشم 
بازم ممنون بابت این آهنگ هایی که الان گذاشتین
خدا خیرتون بده 

با سلام- خیلی وقته دنبال آهنگ های جلال کرمانشاهی بودم و لی نا امید شدم - الان هم بطور اتفاقی دیدم- دارم دانلود میکنم. خیلی خیلی خیلی سپاس و خیلی خیلی خیلی چاکریم
خیلی ممنوم از تون که اهنگهای  جلال کرمانشاهی گذاشتین
دەست خوەش عەزیزەگەم ئڕاێ ئەی گوورانیەیل فرە قەشەنگ جەڵآڵ کرماشانی. ئەگەر پووڕێ گوورانی (پەروین)یش بیلینە سەر سایت
۲۷ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۵ رحیم دارابی
 سلام خسته نباشید میتونم شماره شما رو داشته باشم میخواستم اهنگهامو بذارید تو بلاگتون ممنون.
پاسخ:
این وبلاگ متعلق به سایت کرد صدا هستش

www.faaf.ir
سلام آقا دمتون گرم .زمان خدمت بچه های کرمانشاه این آهنگا رو میخوندن منم خیلی دنبالشون بودم که از وبلاگ شما تونستم پیداکنم .خیلی نوستالژی جالبی بود .دم تموم بچه های باحال کرمانشاه گرمممممم
واقعا دمتون گرم حال کردم ایولا
سلام خیلی عالی واقعا زنده باد کرد.
خودتون رو.کیر کردید اهنگ همیشه تنگ غروب ماتم دنیا میگیرم کجاس پس چرا نیست و دانلود نمیشه و نداره

۲۴ بهمن ۹۶ ، ۰۲:۴۸ مهدی سلیمی
سلام دوستان اگر میشه اهنگ خیلی جالب همیشه تگ غروب ماتم دنیا میگیرم فکترغم میادو روبالبانم میشینه رو برام بزارید وتوصیه میکنم شمام گوش بدید خیلی جالبه اگر کسی پیداش کرد برام بفرسته تلگرام من رفتم تو سایت پیداش نکردم ایدی بنده اینه بفرستید ممنون میشم mehdi7566  تشکر
 سلام خوبی داداش نخسته پس چراهرچی سعی میکنم دانلودش بکنم نمیشه این لامصب تبلیق هانمیزاره اهنگ هاشوبدانلودم ویه خواهشم دارم اینکه ممکنه این البوم فوق زیبای استادجلال نصیری روبه اسم هیچ کجاایران نمیشه روهم بزاری ئاشه دانبوداگه پیداش کردی اینم شماره تماس بنده 09196730886ممنون دستت دردنکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی